Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64521
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Hồng Liên
dc.contributor.authorNguyễn, Lê Vân An
dc.contributor.authorNguyễn, Tiến Trung
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:13Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:13Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351766en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64521-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.17 - tr.1-7 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleXu hướng nghiên cứu về chủ đề quốc tế hoá chương trình đào tạo: một nghiên cứu trắc lượng = Research trends on the topic of curriculum internationalization: a quantitative studyen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S172022001.pdf
  • Size : 424,16 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.