Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thanh Sơn
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:12Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:12Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351767en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64519-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2022 - no.3 - tr.73-82 - ISSN.1859-3585en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)en
dc.titleNghiên cứu tối ưu kết cấu cabin đầu máy đổi mới d19e để nâng cao độ an toàn cho người lái tàu = Research for optimization of cabin structural of locomotive "d19e innovation" to improve safety for driversen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVt70V58S032022073.pdf
  • Size : 1,27 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.