Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64506
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Ngà
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Diệu Linh
dc.contributor.authorPhạm, Thị Lý
dc.contributor.authorPhạm, Văn Thuyên
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:08Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:08Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351745en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64506-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.16 - tr.1-5 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleQuy trình thiết kế bài tập mô hình hóa trong dạy học môn toán ở tiểu học = The process of designing modeling exercises in teaching mathematics in primary schoolsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S162022001.pdf
  • Size : 322,87 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.