Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64504
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Trinh
dc.contributor.authorĐinh, Tiến Nguyện
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:08Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:08Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351749en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64504-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.16 - tr.12-16 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleMột số biện pháp phát triển năng lực giao tiếp toán học cho học sinh trong dạy học nội dung “lượng giác” ở trung học phổ thông = Some measures to develop mathematical communication capacity for students in teaching "trigonometric" content in high schoolen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S162022012.pdf280.34 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.