Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64499
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Văn Sơn
dc.contributor.authorGiang, Thiên Vũ
dc.contributor.authorĐỗ, Tất Thiên
dc.contributor.authorNguyễn, Chung Hải
dc.contributor.authorNguyễn, Trần Minh Hải
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:06Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:06Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351737en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64499-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.15 - tr.42-47 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleThực trạng năng lực vận dụng mô hình giáo dục cảm xúc - xã hội (sel) vào dạy học môn đạo đức của sinh viên sư phạm ngành giáo dục tiểu học = The current situation of the ability to apply the social-emotional education model (sel) to teaching ethics of pedagogical students in primary educationen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S152022042.pdf
  • Size : 367,06 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.