Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64496
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Phan Lâm Quyên
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:05Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:05Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351734en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64496-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.15 - tr.30-35 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleThực trạng tổ chức hoạt động trải nghiệm trong dạy học ở các trường tiểu học tại thành phố đà nẵng và một số đề xuất = Actual situation of organizing experiential activities in teaching in primary schools in Danang city and some suggestionsen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S152022030.pdf316.81 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

1
checked on Dec 31, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 31, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.