Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64468
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Trường An
dc.date.accessioned2023-12-27T01:54:57Z-
dc.date.available2023-12-27T01:54:57Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351706en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64468-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.13 - tr.7-13 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titlePhân tích một số mô hình “học tập tự điều chỉnh” = Analysis of some models of “self-regulating learning”en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S132022007.pdf
  • Size : 570,29 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.