Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64458
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Tân An
dc.contributor.authorNguyễn, Trung Chánh
dc.date.accessioned2023-12-27T01:54:54Z-
dc.date.available2023-12-27T01:54:54Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351692en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64458-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.12 - tr.18-24 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleĐánh giá năng lực giao tiếp toán học của học sinh thông qua nhiệm vụ mở về chủ đề vectơ = Assessment of students' mathematical communication ability through an open task on vector topicsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S122022018.pdf
  • Size : 542,4 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.