Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64424
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Minh Thi
dc.contributor.authorLưu, Bá Mạc
dc.date.accessioned2023-12-27T01:04:42Z-
dc.date.available2023-12-27T01:04:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351517en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64424-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.10 - tr.40-47 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến chất lượng nghiên cứu khoa học của đội ngũ nhà giáo: nghiên cứu trường hợp tại tỉnh Lạng Sơn = Factors affecting the quality of scientific research of teachers: a case study in Lang Son provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S102022040.pdf
  • Size : 429,53 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.