Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64422
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Mỹ Trang
dc.contributor.authorĐỗ, Mạnh Cường
dc.contributor.authorĐoàn, Thị Huệ Dung
dc.date.accessioned2023-12-27T01:04:41Z-
dc.date.available2023-12-27T01:04:41Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351507en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64422-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.10 - tr.13-17 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titlePhát triển “phương thức học sâu” cho sinh viên thông qua dạy học theo dự án tại Trường Đại học Sư phạm Kỹ thuật Thành phố Hồ Chí Minh = Developing a “deep learning method” for students through project-based teaching at Ho Chi Minh City University of Technology and Educationen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S102022013.pdf
  • Size : 329,96 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.