Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64417
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Cẩm Hường
dc.contributor.authorPhạm, Thị Trang
dc.contributor.authorBùi, Thị Hồng Vân
dc.contributor.authorNguyễn, Hải Yến
dc.date.accessioned2023-12-27T01:04:40Z-
dc.date.available2023-12-27T01:04:40Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351511en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64417-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.10 - tr.29-34 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleThiết kế phổ dụng trong học tập: giải pháp thực hiện giáo dục hòa nhập cho trẻ khuyết tật = Universal design in learning: solutions to implement inclusive education for children with disabilitiesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S102022029.pdf
  • Size : 317,44 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.