Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thùy Linh
dc.contributor.authorLê, Đình Trung
dc.date.accessioned2023-12-27T01:04:39Z-
dc.date.available2023-12-27T01:04:39Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351504en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64415-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.10 - tr.1-6 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleCác biện pháp rèn luyện tư duy phản biện cho học sinh thông qua dạy học “di truyền học” theo tiếp cận lịch sử ở trường trung học phổ thông = Measures to train students' critical thinking through teaching "genetics" according to the historical approach in high schoolen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S102022001.pdf
  • Size : 360,84 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.