Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64410
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Thanh Thảo
dc.date.accessioned2023-12-27T01:04:38Z-
dc.date.available2023-12-27T01:04:38Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351498en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64410-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.9 - tr.46-51 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleXu hướng công bố khoa học giáo dục của Việt Nam giai đoạn 1991-2019: phân tích trắc lượng từ cơ sở dữ liệu Scopus = Vietnam's educational publication trend in the period 1991-2019: quantitative analysis from Scopus databaseen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv216S92022046.pdf449.29 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.