Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64059
Title: Nghiên cứu tác động của quản trị quan hệ khách hàng điện tử đến đổi mới trong hoạt động marketing = Investigating the impact of technology-based CRM, knowledge management, and long-term relationship on marketing innovation
Authors: Nguyễn, Thị Khánh Chi
Keywords: Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2022 - no.04 - tr.131-137 - ISSN.1859-2171
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349318
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64059
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv178V227S042022131.pdf424.13 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

4
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.