Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64048
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Khánh Chi
dc.date.accessioned2023-12-27T01:02:47Z-
dc.date.available2023-12-27T01:02:47Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349084en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64048-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2022 - no.04 - tr.69-75 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleTác động của kinh nghiệm, động cơ và hình ảnh điểm đến đối với ý định quay trở lại du lịch sinh thái = The impact of travel experience, travel motivation, and destination image on tourists’ revisit intention to ecotourismen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv178V227S042022069.pdf630.26 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

8
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.