Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63848
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Đoàn Phương
dc.date.accessioned2023-12-27T00:59:43Z-
dc.date.available2023-12-27T00:59:43Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353374en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63848-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.19 - tr.237-241 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleẢnh hưởng của các đặc điểm nguồn đổi với tính chân thật của nội dung do người có sức ảnh hưởng tạo nên = The effects of source characteristics on the authenticity of influencers contenten
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S192022237.pdf
  • Size : 536,87 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.