Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63800
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hồng Lan
dc.date.accessioned2023-12-27T00:59:29Z-
dc.date.available2023-12-27T00:59:29Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353251en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63800-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh) - 2022 - no.201 - tr.16-34 - ISSN.2615-9813en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh)en
dc.titleĐánh giá chung về hoạt động phát triển thương hiệu gốm sứ mỹ nghệ Việt Nam = Developing Vietnamese Fine Art Ceramics Brand: A General Assessmenten
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv497S2012022016.pdf2.15 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

27
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.