Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63775
Title: Mối quan hệ giữa thương hiệu nội bộ và giá trị thương hiệu dựa trên nhân viên của các ngân hàng thương mại Việt Nam = Relationships between Internal Brand and 32 Employee-Based Brand Equity of Commercial Banks in Vietnam
Authors: Nguyễn, Thị Ngọc Duyên
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh) - 2022 - no.197 - tr.20-32 - ISSN.2615-9813
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353229
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63775
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv497S1972022020.pdf1.4 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.