Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63745
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Minh Nhàn
dc.contributor.authorTrịnh, Hoài Linh
dc.date.accessioned2023-12-27T00:59:10Z-
dc.date.available2023-12-27T00:59:10Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353203en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63745-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.171 - tr.103-116 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mạien
dc.titleẢnh hưởng của trí tuệ cảm xúc đến kết quả học tập kỳ vọng: nghiên cứu tự cảm nhận của sinh viên đại học ở Việt Nam = Effects of Emotional Quotient on Expected Learning Outcomes: Self-Assessment Studies of College Students in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1712022103.pdf1.42 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

49
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.