Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63745
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Minh Nhàn
dc.contributor.authorTrịnh, Hoài Linh
dc.date.accessioned2023-12-27T00:59:10Z-
dc.date.available2023-12-27T00:59:10Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353203en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63745-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.171 - tr.103-116 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mạien
dc.titleẢnh hưởng của trí tuệ cảm xúc đến kết quả học tập kỳ vọng: nghiên cứu tự cảm nhận của sinh viên đại học ở Việt Nam = Effects of Emotional Quotient on Expected Learning Outcomes: Self-Assessment Studies of College Students in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1712022103.pdf
  • Size : 1,42 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.