Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63743
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thu Trang
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Vân Anh
dc.contributor.authorHoàng, Thanh Tùng
dc.date.accessioned2023-12-27T00:59:09Z-
dc.date.available2023-12-27T00:59:09Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353197en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63743-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.171 - tr.18-32 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mạien
dc.titleNhân tố tác động đến năng lực xuất khẩu sản phẩm nông nghiệp hữu cơ của doanh nghiệp Việt Nam = Factors Impacting The Production of Organic Agricultural Products in Vietnamese Enterprisesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1712022018.pdf
  • Size : 1,68 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.