Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63743
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thu Trang
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Vân Anh
dc.contributor.authorHoàng, Thanh Tùng
dc.date.accessioned2023-12-27T00:59:09Z-
dc.date.available2023-12-27T00:59:09Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353197en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63743-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.171 - tr.18-32 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mạien
dc.titleNhân tố tác động đến năng lực xuất khẩu sản phẩm nông nghiệp hữu cơ của doanh nghiệp Việt Nam = Factors Impacting The Production of Organic Agricultural Products in Vietnamese Enterprisesen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1712022018.pdf1.68 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.