Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63620
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mai Anh
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thanh Hương
dc.date.accessioned2023-12-27T00:58:30Z-
dc.date.available2023-12-27T00:58:30Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348394en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63620-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.17 - tr.125-127 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleĐánh giá sự hiểu biết của sinh viên Hà Nội đối với marketing xanhen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv39S172022125.pdf526.22 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.