Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63233
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐào, Thị Tư Duyên
dc.contributor.authorLê, Thị Minh Loan
dc.date.accessioned2023-12-26T09:26:28Z-
dc.date.available2023-12-26T09:26:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351206en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63233-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học - 2022 - no.09 - tr.60 - 71 - ISSN.1859-0098en
dc.subjectTâm lý họcen
dc.titleVai trò của tính chủ động đối với hành vi công dân trong tổ chức của giảng viên = The role of proactive personality in organizational citizenship behavior of lecturersen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv211S092022060.pdf1.14 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.