Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63233
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐào, Thị Tư Duyên
dc.contributor.authorLê, Thị Minh Loan
dc.date.accessioned2023-12-26T09:26:28Z-
dc.date.available2023-12-26T09:26:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351206en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63233-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học - 2022 - no.09 - tr.60 - 71 - ISSN.1859-0098en
dc.subjectTâm lý họcen
dc.titleVai trò của tính chủ động đối với hành vi công dân trong tổ chức của giảng viên = The role of proactive personality in organizational citizenship behavior of lecturersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv211S092022060.pdf
  • Size : 1,14 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.