Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63228
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Lệ Hằng
dc.contributor.authorLê, Hoài Xuyên
dc.date.accessioned2023-12-26T09:26:26Z-
dc.date.available2023-12-26T09:26:26Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351203en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63228-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học - 2022 - no.09 - tr.23 - 35 - ISSN.1859-0098en
dc.subjectTâm lý họcen
dc.titleKiệt sức ở giáo viên trung học cơ sở - đánh giá dựa trên thang đo kiệt sức (CBI) = Burnout in middle school teachers - assessment based on the Copenhagen Burnout Scale (CBI)en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv211S092022023.pdf
  • Size : 1,18 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.