Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63226
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhương, Hoài Nga
dc.contributor.authorPhạm, Thị Kim Diện
dc.contributor.authorHồ, Thu Hà
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Hằng
dc.date.accessioned2023-12-26T09:26:26Z-
dc.date.available2023-12-26T09:26:26Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351204en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63226-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học - 2022 - no.09 - tr.36 - 48 - ISSN.1859-0098en
dc.subjectTâm lý họcen
dc.titleCác vấn đề hướng nội và mối liên hệ với khó khăn trong điều hòa cảm xúc, cảm nhận về hỗ trợ xã hội ở học sinh trung học cơ sở tại Thái Bình = Internalizing problems and the associations with Difficulties in Emotion Regulation and Perceived Social Support in middle school students in Thai Binhen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv211S092022036.pdf1.16 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.