Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63092
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Vũ Phương
dc.date.accessioned2023-12-26T09:25:36Z-
dc.date.available2023-12-26T09:25:36Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350570en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63092-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Tân Trào) - 2022 - no.04 - tr.26 - 34 - ISSN.2354-1431en
dc.subjectKhoa học (Đại học Tân Trào)en
dc.titleQuan điểm của học sinh lớp 11 về việc học kỹ năng viết nghiên cứu điên hình tại trường trung học phổ thông Phạm Ngũ Lão, tỉnh Hưng Yên = Eleventh-graders’ perspectives towards their actual acquisition of writing english skills. A case study at a Pham Ngu Lao high school, Hung Yenen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv444S042022026.pdf15.95 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.