Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63092
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Vũ Phương
dc.date.accessioned2023-12-26T09:25:36Z-
dc.date.available2023-12-26T09:25:36Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350570en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63092-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Tân Trào) - 2022 - no.04 - tr.26 - 34 - ISSN.2354-1431en
dc.subjectKhoa học (Đại học Tân Trào)en
dc.titleQuan điểm của học sinh lớp 11 về việc học kỹ năng viết nghiên cứu điên hình tại trường trung học phổ thông Phạm Ngũ Lão, tỉnh Hưng Yên = Eleventh-graders’ perspectives towards their actual acquisition of writing english skills. A case study at a Pham Ngu Lao high school, Hung Yenen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv444S042022026.pdf
  • Size : 15,95 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.