Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63088
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Giang Khuê
dc.date.accessioned2023-12-26T09:25:34Z-
dc.date.available2023-12-26T09:25:34Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350563en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63088-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học & công nghệ Việt Nam - 2022 - no.12A - tr.42 - 45 - ISSN.1859-4794en
dc.subjectKhoa học & công nghệ Việt Namen
dc.titleXây dựng và phát triển thương hiệu đặc sản vùng Đồng bằng sông Cửu Long = Building and developing specialty brands in the Mekong Delta regionen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv8V64S12A2022042.pdf1.42 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.