Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6289
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Nga
dc.date.accessioned2023-11-08T03:07:26Z-
dc.date.available2023-11-08T03:07:26Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=306700en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6289-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học Giáo dục Việt Nam - 2019 - no.13 - tr.66-70 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectKhoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleCấu trúc năng lực sáng tạo của học sinh trong đọc hiểu văn bản văn họcen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv489S132019066.pdf3.26 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.