Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62895
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Thị Thanh
dc.contributor.authorCao, Thị Phương Thảo
dc.date.accessioned2023-12-26T09:19:50Z-
dc.date.available2023-12-26T09:19:50Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350361en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62895-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Thủ Đô) - 2022 - no.65 - tr.91 - 98 - ISSN.2354 - 1512en
dc.subjectKhoa học (Đại học Thủ Đô)en
dc.titleMột số vấn đề lí luận về phát triển năng lực sáng tạo cho học sinh trong dạy học môn toán ở trung học phổ thông = Some theoretical issues about developing students’ creativity in teaching mathematics in high schoolen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv443S652022091.pdf
  • Size : 534,96 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.