Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62894
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Quốc Việt
dc.contributor.authorTrần, Thị Như Hoa
dc.date.accessioned2023-12-26T09:19:50Z-
dc.date.available2023-12-26T09:19:50Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350363en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62894-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Thủ Đô) - 2022 - no.65 - tr.109 - 118 - ISSN.2354 - 1512en
dc.subjectKhoa học (Đại học Thủ Đô)en
dc.titleMột vài nhận xét về việc sử dụng tài liệu đọc tham khảo nhằm nâng cao việc học từ vựng cho sinh viên không chuyên và một nghiên cứu điển hình = Some reviews on using authentic reading materials to improve vocabulary learning for non-english major students: A case studyen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv443S652022109.pdf
  • Size : 426,29 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.