Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62894
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Quốc Việt
dc.contributor.authorTrần, Thị Như Hoa
dc.date.accessioned2023-12-26T09:19:50Z-
dc.date.available2023-12-26T09:19:50Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350363en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62894-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Thủ Đô) - 2022 - no.65 - tr.109 - 118 - ISSN.2354 - 1512en
dc.subjectKhoa học (Đại học Thủ Đô)en
dc.titleMột vài nhận xét về việc sử dụng tài liệu đọc tham khảo nhằm nâng cao việc học từ vựng cho sinh viên không chuyên và một nghiên cứu điển hình = Some reviews on using authentic reading materials to improve vocabulary learning for non-english major students: A case studyen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv443S652022109.pdf426.29 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 28, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.