Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62879
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Khánh
dc.date.accessioned2023-12-26T09:19:45Z-
dc.date.available2023-12-26T09:19:45Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350349en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62879-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Thủ Đô) - 2022 - no.64 - tr.96 - 106 - ISSN.2354 - 1512en
dc.subjectKhoa học (Đại học Thủ Đô)en
dc.titleMột số vấn đề lý luận về hình thức học tập cộng đồng trong nhà trường và mạng lưới trường học kết nối trong bồi dưỡng chuyên môn, nghiệp vụ cho giáo viên phổ thông đáp ứng yêu cầu của chương trình giáo dục phổ thông 2018 = Some theoretical issues about community learining at school and school network in in-service professional training for teachers to meet the requirements of general education program 2018en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv443S642022096.pdf493.81 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.