Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62739
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐào, Mạnh Ninh
dc.date.accessioned2023-12-26T09:19:07Z-
dc.date.available2023-12-26T09:19:07Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348485en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62739-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.22 - tr.22-25 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleNhân lực để phát triển ngành công nghiệp nội dung số ở Việt Nam: Thực tiễn và một số giải phápen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S222022022.pdf670.28 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.