Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Hạnh
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:48Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:48Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354143en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62674-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo chức Việt Nam - 2022 - no.186 - tr.43-47 - ISSN.1859-2902en
dc.subjectTạp chí Giáo chức Việt Namen
dc.titleCơ sở lý luận về phát triển đội ngũ giáo viên trung học cơ sở đáp ứng yêu cầu đổi mới giáo dục phổ thông = Theoretical basis for developing a contingent of junior high school teachers to meet the requirements of educational innovationen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv436S1862022043.pdf
  • Size : 802,06 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.