Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Ngọc Phượng
dc.contributor.authorLê, Thị Nhung
dc.contributor.authorTrần, Viết Nhi
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:47Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:47Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354137en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62670-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.4GD - tr.129-139 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleThực nghiệm một số biện pháp phát triển ngôn ngữ mạch lạc cho trẻ 5-6 tuổi thông qua hoạt động trải nghiệm = Experimenting some measures to develop preschoolers’ coherent language ability for children aged 5-6 through experiential activitiesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157GDV67S042022129.pdf
  • Size : 443,96 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.