Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62670
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Ngọc Phượng
dc.contributor.authorLê, Thị Nhung
dc.contributor.authorTrần, Viết Nhi
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:47Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:47Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354137en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62670-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.4GD - tr.129-139 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleThực nghiệm một số biện pháp phát triển ngôn ngữ mạch lạc cho trẻ 5-6 tuổi thông qua hoạt động trải nghiệm = Experimenting some measures to develop preschoolers’ coherent language ability for children aged 5-6 through experiential activitiesen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157GDV67S042022129.pdf443.96 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.