Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62656
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Thị Thanh Thương
dc.contributor.authorHuỳnh, Tịnh Cát
dc.contributor.authorPhạm, Thị Uyên Thi
dc.contributor.authorHồ, Diệu Khánh
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:43Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:43Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354116en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62656-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.30 - tr.63-64 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleNghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định chọn cửa hàng bán lẻ hàng tiêu dùng ngoại nhập tại thị trường Đà Nẵng = Research on determinants ofthe decision to choose a retail store selling imported consumer goods in Da Nang marketen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S302022063.pdf678.07 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

19
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.