Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62653
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thanh Nhàn
dc.contributor.authorTrịnh, Thị Hạnh
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:42Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354112en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62653-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.4GD - tr.13-20 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleẢnh hưởng của yếu tố người học đến kết quả bài thi chuẩn đầu ra của sinh viên chính quy không chuyên ngữ tại trường Đại học Kinh tế quốc dân = The effects of learner factors on the results of the outcome-based assessment in English of non-English major students at National Economics Universityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157GDV67S042022013.pdf
  • Size : 803,33 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.