Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62615
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Văn Trung
dc.contributor.authorLê, Ngọc Hải
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:32Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354077en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62615-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.24 - tr.280-285 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleẢnh hưởng của công nghệ đến các phương thức bán hàng online = Impacts of digital technologies on online sales methodsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S242022280.pdf
  • Size : 744,14 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.