Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62557
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Nho
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Như Quỳnh
dc.contributor.authorNguyễn, Công Khanh
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:16Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:16Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354029en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62557-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.5AGD - tr.182-188 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến giáo dục nhận thức xã hội cho trẻ rối loạn phổ tự kỉ 5-6 tuổi thông qua hoạt động trải nghiệm với steam = Factors affecting social awareness education for children with autism spectrum disorders 5-6 years old through experience with STEAMen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157GDV67S05A2022182.pdf
  • Size : 792,62 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.