Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Văn Thụy
dc.contributor.authorVõ, Thị Mỹ Duyên
dc.contributor.authorLê, Nguyễn Thu Uyên
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:12Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:12Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354009en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62542-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.23 - tr.342-347 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến tiếp cận tín dụng của hộ kinh doanh cá thể tại Ngân hàng Thương mại cổ phần Nam Á - Chi nhánh Đồng Nai = Factors affecting the credit access of individual business households at Nam A Commercial Joint stock Bank - Dong Nai province branchen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S232022342.pdf
  • Size : 692,6 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.