Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62542
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Văn Thụy
dc.contributor.authorVõ, Thị Mỹ Duyên
dc.contributor.authorLê, Nguyễn Thu Uyên
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:12Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:12Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354009en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62542-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.23 - tr.342-347 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến tiếp cận tín dụng của hộ kinh doanh cá thể tại Ngân hàng Thương mại cổ phần Nam Á - Chi nhánh Đồng Nai = Factors affecting the credit access of individual business households at Nam A Commercial Joint stock Bank - Dong Nai province branchen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S232022342.pdf692.6 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

12
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.