Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62507
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Minh Thành
dc.contributor.authorTrần, Thị Thiệp
dc.contributor.authorTrần, Thị Bích Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:02Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:02Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353976en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62507-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.5AGD - tr.113-122 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleNhận thức của giáo viên về giáo dục steam cho trẻ khuyết tật trong môi trường hòa nhập = The teachers perception of steam education for students with disabilities in inclusive settingsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157GDV67S05A2022113.pdf
  • Size : 1,09 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.