Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62503
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hà My
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Phượng
dc.contributor.authorTrần, Thị Bích Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:01Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:01Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353968en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62503-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.5AGD - tr.83-91 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleỨng dụng giáo dục stem art cho học sinh khuyết tật trí tuệ học hòa nhập ở tiểu học theo chương trình giáo dục phổ thông 2018 = STEM Art education application for students with intellectual disability in inclusive elementary schools under the General Education Program 2018en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157GDV67S05A2022083.pdf
  • Size : 893,2 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.