Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62503
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hà My
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Phượng
dc.contributor.authorTrần, Thị Bích Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-26T09:18:01Z-
dc.date.available2023-12-26T09:18:01Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353968en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62503-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.5AGD - tr.83-91 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleỨng dụng giáo dục stem art cho học sinh khuyết tật trí tuệ học hòa nhập ở tiểu học theo chương trình giáo dục phổ thông 2018 = STEM Art education application for students with intellectual disability in inclusive elementary schools under the General Education Program 2018en
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157GDV67S05A2022083.pdf893.2 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.