Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62485
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Bích Ngọc
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Thảo
dc.contributor.authorTrần, Tuyết Anh
dc.contributor.authorTrần, Thị Giang
dc.contributor.authorLê, Thị Phương
dc.date.accessioned2023-12-26T09:17:56Z-
dc.date.available2023-12-26T09:17:56Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353956en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62485-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.5AGD - tr.50-69 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titlePhát triển kĩ năng xã hội cho học sinh rối loạn phổ tự kỉ cấp trung học cơ sở thông qua hoạt động steam = STEAM education strategies to develop social skills for children with autism spectrum disorders in secondary schoolsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157GDV67S05A2022050.pdf
  • Size : 828,7 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.