Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62450
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Đức Lâm
dc.date.accessioned2023-12-26T09:17:46Z-
dc.date.available2023-12-26T09:17:46Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353901en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62450-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.22 - tr.310-315 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua laptop trực tuyến của nhân viên văn phòng tại Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting the intention of office workers in Ho Chi Minh City to buy laptops onlineen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S222022310.pdf722.69 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.