Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62450
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Đức Lâm
dc.date.accessioned2023-12-26T09:17:46Z-
dc.date.available2023-12-26T09:17:46Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353901en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62450-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.22 - tr.310-315 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua laptop trực tuyến của nhân viên văn phòng tại Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting the intention of office workers in Ho Chi Minh City to buy laptops onlineen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S222022310.pdf
  • Size : 722,69 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.