Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mỹ Dung
dc.date.accessioned2023-12-26T09:17:42Z-
dc.date.available2023-12-26T09:17:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353880en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62430-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.4AGD - tr.222-236 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleVận dụng lí thuyết học tập xã hội và học tập trải nghiệm trong giáo dục kĩ năng phòng tránh tai nạn, thương tích cho trẻ mầm non = Applying social learning theory and experiential learning theory in educating on accidental injuries prevention skills for preschool childrenen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157GDV67S04A2022222.pdf
  • Size : 482,67 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.