Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62388
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Quan Việt
dc.contributor.authorLê, Đỗ Tân Đạt
dc.contributor.authorĐinh, Hoàng Anh Tuấn
dc.contributor.authorVõ, Khắc Trường Thanh
dc.date.accessioned2023-12-26T09:14:41Z-
dc.date.available2023-12-26T09:14:41Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353824en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62388-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.22 - tr.144-150 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng về chất lượng dịch vụ hành chính công tại bộ phận một cửa của bảo hiểm xã hội huyện Hàm Tân, tỉnh Bình Thuận = Factors affecting the satisfaction of people with the quality of public administrative services at the one-stop unit of Department of Social Insurance of Ham Tan District, Binh Thuan Provinceen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S222022144.pdf864.81 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

13
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.