Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62356
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLưu, Thị Chung
dc.contributor.authorHoàng, Thị Nho
dc.date.accessioned2023-12-26T09:14:31Z-
dc.date.available2023-12-26T09:14:31Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353776en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62356-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.4AGD - tr.101-109 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleSự đáp ứng của chương trình thực hành, thực tập sư phạm ở các cơ sở đào tạo với yêu cầu về năng lực sư phạm của giáo viên mầm non trong giai đoạn hiện nay = Adaption of pedagogical practice and internship programs at educational institutions to the requirements of preschool teachers' pedagogical capacity in the current stageen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157GDV67S04A2022101.pdf
  • Size : 379,84 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.