Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62346
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Mạnh Tuấn
dc.contributor.authorVũ, Thị Kiều Trang
dc.date.accessioned2023-12-26T09:14:28Z-
dc.date.available2023-12-26T09:14:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353768en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62346-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.4AGD - tr.52-61 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleNhận thức của giáo viên qua khóa tập huấn “tổ chức dự án giáo Dục steam cho trẻ mầm non”: nghiên cứu trường hợp ở một trường mầm non trên địa bàn Hà Nội = Teachers’ awareness through the training course “Organizing the STEAM education project for children”: A case study in a kindergarten in Hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157GDV67S04A2022052.pdf
  • Size : 778,82 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.