Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62342
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Thị Lâm
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Luyến
dc.contributor.authorTrần, Viết Nhi
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Hương
dc.contributor.authorĐặng, Út Phượng
dc.contributor.authorNguyễn, Mạnh Tuấn
dc.contributor.authorTrần, Thị Thắm
dc.date.accessioned2023-12-26T09:14:27Z-
dc.date.available2023-12-26T09:14:27Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353764en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62342-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.4AGD - tr.33-41 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleThực trạng kiến thức và thực hành của giáo viên khu vực miền trung về giáo dục steam cho trẻ mẫu giáo = Knowledge and practice towards STEAM education of Preschool teachers in Central Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157GDV67S04A2022033.pdf
  • Size : 429,75 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.