Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62294
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Tấn Đại
dc.contributor.authorNgô, Thị Thu Trang
dc.date.accessioned2023-12-26T09:14:13Z-
dc.date.available2023-12-26T09:14:13Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353645en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62294-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học xã hội TP. Hồ Chí Minh - 2022 - no.12 - tr.47-65 - ISSN.1859-0136en
dc.subjectKhoa học xã hội TP. Hồ Chí Minhen
dc.titleNghiên cứu dạy học trực tuyến bằng phương thức hội thảo truyền hình với “lý thuyết tương tạo từ xa”: kết quả bước đầu tại một trường đại học Việt Nam = Research on online teaching by video conference with the theory of transactional distance: Preliminary results at a Vietnam universityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv212S122022047.pdf
  • Size : 1,23 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.