Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62208
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Lụa
dc.date.accessioned2023-12-26T09:13:47Z-
dc.date.available2023-12-26T09:13:47Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=331666en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62208-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesThông tin và Tư liệu - 2022 - no.01 - tr.30 - 36 - ISSN.1859 - 2929en
dc.subjectThông tin và Tư liệuen
dc.titleNâng cao chất lượng công tác phục vụ bạn đọc tại Trung tâm Học liệu Trường Đại học Quảng Bình = Enhancing quality reader services at Quang Binh university learning resource centeren
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv43S012022030.pdf503.64 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

8
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.