Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62146
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Hải Hà
dc.contributor.authorTrần, Thị Thanh Hiền
dc.contributor.authorPhạm, Thị Vân Anh
dc.contributor.authorVũ, Hương Giang
dc.date.accessioned2023-12-26T09:13:27Z-
dc.date.available2023-12-26T09:13:27Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353500en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62146-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.20 - tr.233-237 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố tác động đến quyết định sử dụng ứng dụng giao đồ ăn dựa trên nền tảng kinh tế chia sẻ của người tiêu dùng tại Hà Nội trong thời kỳ Covid-19 = Factors affecting the decision of consumers in Hanoi to use a food delivery application based on the sharing economy during the COVID-19 pandemicen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S202022233.pdf
  • Size : 573,04 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.